Exo Wrap

سيستم عايق بندی تک مرحله ای

اين سيستم امکان دستيابی به روشی سريع و آسان در عايق­بندی سطوح با دمای بالا را در موتورخانه کشتی­ها فراهم کرده است. ExoWrap از الياف شيشه­ای سيليکونی تقويت شده با فويل آلومينيومی تشکيل شده که فويل آلومينيوم با برگرفتن رويه خارجی آن، نقش عايق حرارتی را نيز در اين سيستم ايفا می­کند. با اجرای ExoWrap به صورت روکشی نواری، نياز به استفاده از سيستم­های چند لايه زمان بر مرتفع گشته است. ExoWrap به آسانی از روی سطح جدا می­شود و با استفاده از نوار Exowrap Silhesive امکان کارگذاشتن مجدد آن فراهم می­گردد. ازجمله ويژگی های مهم اين محصول می توان به: تحمل حرارتی تا c° 1000، عدم نياز به بست و تسمه، سهولت و تسريع در اجرا و غير سرطان زا بودن آن اشاره کرد.

محدوده کاربرد

  • نوار Exowrap : در محل خميدگی لوله ها، فلنج ها و اساسا تأسيساتی که بدون محافظت رها شده اند و يا اين که با مشکل محدوديت فضا روبرو هستند، به کار گرفته می­ شود.
  • روکش Exowrap : در لوله­های بدون خميدگی، شيرها، تجهيزات خروجی گاز، توربوژنراتور، سطوح زاويه دار و ناهموار و اساسا هرجا که عايق کاری ضروری به نظر آيد، به کار گرفته می­شود. استفاده از نوار Exowrap Silhesive سبب می­شود تا عملکرد پتوی Exowrap ضريب اطمينان بيش­تری پيدا کند.


اطلاعات فنی

تعداد رول در هر جعبه

طول

عرض

ضخامت

24

mm 7/7

mm 50

mm 3

6

mm 3/3

mm 100

mm 12

2

mm 7/7

mm 300

mm 25

1

mm 7/7

mm 600

mm 25




تصوير اجرايی